Странице

четвртак, 6. мај 2010.

ŽENA, IZVOR SVEGA

Žena zaboravlja lakše nego muškarac, ali se ona i lakše sjeća onog što je zaboravila.
Agata Kristi

Nema na svijetu ružnih žena. Postoje samo žene koje ne znaju da bi s malo truda mogle da budu lijepe.
Kristijan Dior

Lijepe žene nikad ne sumnjaju u svoju inteligenciju, ali inteligentne žene uvijek sumnjaju u svoju ljepotu.
Isidora Dankan

Kad mi patimo zbog žena, to je gotovo redovno zbog toga što žene nisu onakve kakve bismo mi želeli da su. Kad žene pate zbog nas, to je uvek stoga što smo ovakvi kakvi jesmo.
Andrić

Ljubav je najčešće jedno veliko maštanje, jer smo izmislili sve vrline kod žene koju volimo, i uobrazili da su sve sreće mogućne, i zaključili da su sve prepone sitne i neznatne.
Dučić

Ko može upravljati jednom ženom, može upravljati i jednim narodom.
Balzak

Voljena žena nikad ne može da ostari.
Maksim Gorki

Ako hoćeš da ubijediš muškarca u nešto – priđi mu razumu, a ako hoćeš da ubjediš ženu u nešto – priđi joj srcu.

Poslovica

Žensko srce se ne mijenja tokom vremena, niti se preobražava s godišnjim dobima; žensko srce dugo krvolipti, ali ne umire; žensko srce je nalik na stepu koju čovjek uzima kao prostor za svoje ratovanje i klanje – po njoj čupa drveće i spaljuje travu, stijenje joj boji krvlju, zemlju ispunjava kostima i lobanjama, ali ona ostaje mirna i spokojna, ostaje sigurna, proljeće u njoj ostaje proljeće, a jesen je i dalje jesen, sve do kraja vremena. Dakle, sudbina je donijela odluku šta da činimo? Reci što da radimo? Kako ćemo se rastati i kada ćemo se sresti? Možemo li svoju ljubav smatrati gostom iz tuđine koga nam veče dovede, a jutro odvede? Možemo li ove osjećaje smatrati snom koji nam je blago snivanje donijelo, a java sakrila? Možemo li ovu nedjelju smatrati opijenošću koja se brzo završila otriježnjenjem i budnošću? Podigni glavu da ti oči vidim ljubavi! Otvori usne da ti glas čujem. Progovori i kaži mi nešto. Hoćeš li me pamtiti i kad oluja potopi moju lađu? Hoćeš li čuti lepršanje krila u noćnom miru? Hoćeš li čuti kako se moje disanje talasa oko tvog lica i vrata? Hoćeš li osluškivati moje uzdahe što mi se bolno otimaju, prigušeni jecajima? Hoćeš li vidjeti moju himeru kako te pohodi s noćnim himerama, a iščezava s jutarnjim izmaglicama? reci mi, ljubavi. Kazi šta ću za tebe predstavljati pošto si ti meni bio svjetlost za oči, pjesma za uši i krila mojoj duši. Kakav ćeš biti?
Halil Džubran

Mrak i najružniju ženu pretvara u zagonetnu lutku.
Krleža