Странице

четвртак, 22. јул 2010.

TJESKOBA


Nijedna institucija
(i nijedna revolucija)
ne garantira čovjeku
Pravo da Diše.
nijedna garancija nije
toliko potrebna;
ljudi
žive daveći
jedan drugoga
čitavo vrijeme.
Ti me daviš.
Uvijek kad tebi ne mogu reći što mislim,
uvijek kada moram mijenjati boju svoga glasa,
da Ti ne primijetiš što osjećam,
uvijek kada govorim sam sa sobom
pravdajući se pred svojim unutarnjim sucem,
što si Ti,
uvijek kad se pred tobom moram paziti i kontrolirati,
da Ti ne primijetiš
moje želje i moje strahove.
Moja je osveta to isto tražiti od tebe.
Svi živimo gušeći se.
Svi mi davimo.
vrijeme je da počnemo
disati slobodno,
vrijeme je da pustimo
drugog disati
slobodno.
Otvoriti se – to je
Amen
Tjeskoba se pojavi uvijek kad je duh zatvoren,
bez da se može širiti, letjeti, tražiti, djelovati.
Tjeskoba se pojavi uvijek kad se ne dopusti
da duša želi, osjeća, teži za nečim.
Tjeskoba je željeti disati – i ne uspjeti.
Tjeskoba je trebati disati – i ne moći.
Angelo Gajarsa