Странице

среда, 6. октобар 2010.

DJEČIJI MEMORANDUM RODITELJIMA


-Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da mogu imati sve što želim. Samo vas iskušavam!
-Nemojte se bojati biti strogi. To mi se sviđa. Pokazuje gdje mi je mjesto!
-Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu!
-Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje, i tjera me na to da pobjegnem od svake obaveze!
-Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje, pa ću izgubiti vjeru u vas!
-Nemojte vjerovati mojim provokacijama kad govorim i činim stvari samo da vas rastužim. Mogao bih doći do još koje ”pobjede”!
-Nemojte se previše žalostiti kad vam kažem da vas mrzim. Ne mislim ozbiljno, ali bi htio da vam bude žao zbog onog što ste mi učinili!
-Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti ”velikog frajera”!
-Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu učiniti sam. Zbog toga se osjećam kao beba, a mogao bih vas doživljavati kao sluge!
-Nemojte da moje loše navike obuzmu svu vašu pažnju.To me samo ohrabruje da nastavim!
-Nemojte me ispravljati pred drugima. Biću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate nasamo i tiho!
-Nemojte o mom ponašanju raspravljati za vrijeme svađe. Tada slabije čujem, a i nisam sklon saradnji!
-Nemojte mi držati pridike. Dobro znam šta je pravo, a šta krivo!
-Nemojte zaboraviti da volim eksperimentisati, ja iz toga učim. Budite strpljivi!
-Nemojte me štititi od posljedica. Moram učiti na svom iskustvu!
-Nemojte govoriti da ste idealni i nepogriješivi! S takvima je teško živjeti!
-Nemojte da moja stahovanja postanu vaše tjeskobe. Tada ću se još više uplašiti! Pokažite da ste hrabri!
- Ne odbijajte me kad tražim odgovore na normalna pitanja. Ako me odbijete vidjećete da ću prestati da pitam, informacije ću tražiti na drugom mjestu!
-Nemojte odgovarati na moja besmislena i smiješna pitanja. Uvjerićete me da želite da se bavite samo sa mnom!
-Tretirajte me kao prijatelja, pa ću i ja biti vaš!
-Upamtite: više učim iz primjera nego iz kritike!