Странице

петак, 6. август 2010.


MARLEN DITRIH
 Filmska glumica Marlen Ditrih prisustvovala je jednom predavanju o inteligenciji muškaraca i žena. Poslije predavanja predavač se obratio “najljepšoj baki na svijetu” i upitao je ima li šta dodati na temu. Marlen mu je odgovorila:
Možda je istina da su muškarci inteligentniji od žena, ali ja još nisam vidjela ženu koja bi trčala za glupim muškarcem i samo se divila njegovim lijepim nogama.
BENDŽAMIN FRENKLIN

Bendžamin Frenklin bio je protiv toga da pravo glasa imaju samo poreski obveznici. Povodom toga jednom je rekao:
Imam lijepog magarca za kojeg plaćam porez, dakle imam pravo glasa. Kada mi životinja bude uginula, neću više plaćati, i prema tome neću više biti glasač. A sada bih zaista želio znati ko je zapravo glasač: ja ili moj magarac?

FRIDRIH VELIKI

Jednom je, u vrijeme mira s Francuzima, njemački car Fridrih Veliki dodijelio orden nekom svom kapetanu. On je zahvaljujući se rekao:
Veli
čanstvo, volio bih da sam to odlikovanje zaslužio na bojnom polju.
Da
, da, svakako – odgovori car – ali zar mislite da bih zbog vas sada trebao započeti neki novi rat?

ROBERT KOH

Bakteriologa i doktora Roberta Koha jednom je prilike neko htio u društvu poniziti te ga upita:
Da li ste vi doktor za stoku? 
Koh živahno odgovori:
Da, a šta vas boli?