Странице

петак, 21. мај 2010.

O SREĆI

Na podnožju brijega stoji tvoja kuća, uznosita i vedra izgleda, kao neprolazna, a mi znamo da ništa ne traje i da sve što stoji mora prije ili poslije pasti. Ali ti, koji tu kuću zoveš svojom, ne znaš to i ne pada ti na um takva pomisao. Tako ti stojiš uspravno u stalnoj mogućnosti svoga pada i traješ u jednom od oblika svoga nepostojanja. TO SE ZOVE SREĆA.Ivo Andrić

Dovoljno je srećan onaj ko nema vremena da bude nesrećan. Engleska poslovica

Sreća i nesreća kriju se u našem odnosu prema događajima, nikad u prirodi samih događaja. Anoniman

Samo je jedan put koji vodi ka sreći i spokoju duše. Zato budite uvijek spremni da njime krenete, u ranu zoru i kasno noću – okrenite se sebi i vidjećete svjetlost. Epiktet

Ne postoji put do sreće, put je sreća. Vejn Dajer

Srećom se ne može nazvati ništa što se ne može podijeliti sa prijateljem. Terencije

«Vladao sam više od pedeset godina u pobjedi ili miru», rekao je kalif Abdul-Rahman, »podanici su me voljeli, neprijatelji plašili, a saveznici poštovali. Bogatstva i počasti, moć i zadovoljstvo, sve sam to imao i nije mi nedostajao niti jedan zemaljski blagoslov. Sada sam pažljivo izbrojao dane čiste i nepomućene sreće koji su me zapali… bilo ih je četrnaest.»

Sreća je jedina stvar koja se množi kad se dijeli. Anoniman

Gdje se završava ambicija, tu počinje sreća. Mađarska poslovica

Srećnom čovjeku niko ništa ne može. Anoniman

Čijoj se sreći raduješ toga i voliš. Ruska poslovica