Странице

уторак, 23. новембар 2010.

Bruce H. Lipton - BIOLOGIJA VJEROVANJA - DODATAK


Znanost predstavljena u ovoj knjizi definira kako vjerovanja upravljaju
ponašanjem i aktivnošću gena te posljedično i tokom naših života.
Poglavlje o svjesnom roditeljstvu opisuje kako je većina nas neizbježno
stekla ograničavajuća i samosabotirajuća vjerovanja koja su pohranjena
u naš podsvjesni um kada smo bili djeca.
Kao što sam spomenuo u tom poglavlju, postoji mnoštvo »energetskih«
psiholoških tehnika koje koriste posljednja istraživanja tijela i uma za
brzo pristupanje tim podsvjesnim programima i njihovo reprogramiranje.
Prije nego što vas napustim, želio bih reći nekoliko riječi o jednoj od tih
energetskih psiholoških tehnika koja se zove PSYCH-K™, budući da
imam osobna iskustava s njom i zato što sam siguran u njezinu ispravnost,
jednostavnost i djelotvornost.
Roba Williamsa, tvorca tehnike PSYCH-K™, upoznao sam na jednoj
konferenciji 1990. godine na kojoj smo obojica bili predavači. Kao i
obično, na završetku svog predavanja rekao sam svojoj publici da će
ukoliko promjene svoja vjerovanja moći promijeniti svoje živote. To je
bio poznati zaključak s poznatim odgovorom (od) slušatelja: »Pa, Bruce,
to je odlično, ali kako da to učinimo?«
Tada još nisam dokraja shvaćao ključnu ulogu podsvjesnog uma u procesu
promjene. Umjesto toga, oslanjao sam se uglavnom na pokušavanje
nadvladavanja negativnih ponašanja pomoću pozitivnog razmišljanja i
snage volje. Znao sam, međutim, da sam imao samo ograničen uspjeh s
provedbom osobnih promjena u vlastitom životu. Znao sam i da bi pri
mojem nuđenju tog rješenja energija u prostoriji uvijek pala poput olovne
kugle. Čini se da je moja profinjena publika već isprobala, poput mene,
snagu volje i pozitivno razmišljanje s ograničenim uspjehom! Sudbina je
htjela da predavač nakon mene bude psihoterapeut Rob Williams. Robove
uvodne napomene ubrzo su čitavu publiku dovele na rub njihovih sjedala.
U svojem uvodu, Rob je ustvrdio da PSYCH-K™ može promijeniti
dugogodišnja, ograničavajuća vjerovanja u svega nekoliko minuta.
Rob je tada upitao publiku ima li nekoga tko bi želio pokušati riješiti neki
problem koji ga muči. Jedna žena privukla je i moju i Robovu pažnju.
Nesigurno je podigla svoju ruku, pa je spustila, pa je opet podigla. Njezina
plahost bila je opipljiva. Kada ju je Rob upitao koji je njezin problem,
njezino lice se zacrvenilo, a odgovor je bio nečujan. Rob je morao napustiti
predavački podij i otići u publiku kako bi s njom mogao razgovarati, jedan
na jedan. Rob je morao prenijeti publici da je njezin problem »govorenje u
javnosti«. Zatim se vratio na pozornicu, a žena ga je s oklijevanjem slijedila.
Rob ju je zamolio da ispriča publici od gotovo stotinu ljudi nešto o svom
strahu. Ponovno gotovo da nije mogla govoriti.
Rob je radio sa ženom otprilike deset minuta, koristeći jednu od PSYCH-K™
tehnika promjene. Tada je ponovno zamolio ženu da kaže publici što misli o
govorenju u javnosti. Promjena je bila zapanjujuća. Ne samo da je bila
vidljivo opuštenija, počela je govoriti publici uzbuđenim, a ipak opuštenim
glasom. Ženino preuzimanje podija sljedećih pet minuta ostavilo je sudionike
konferencije razrogačenih očiju i otvorenih usta. Toliko se unijela da ju je Rob
morao zamoliti da prestane govoriti i vrati se na mjesto kako bi mogao završiti
svoje predavanje! Budući da je žena bila redoviti sudionik na godišnjim
konferencijama, a ja sam bio čest predavač, mogao sam svjedočiti njezinoj
zapanjujućoj preobrazbi tijekom sljedećih nekoliko godina. Ne samo da je
prevladala svoj strah od govorenja u javnosti nego je i osnovala Klub
Toastmastera u svojoj zajednici (Toastmasters je međunarodna mreža
govorničkih klubova. Web-stranica zagrebačkog kluba toastmaslera nalazi se
na www.toastmasters.hr). Naposljetku je postala nagrađivana govornica!
Život te žene se korjenito promijenio u samo nekoliko minuta. U petnaest
godina otkako sam svjedočio njezinoj brzoj preobrazbi, vidio sam i druge ljude
koji su pomoću tehnike PSYCH-K™ u kratkom roku poboljšali svoje
samopouzdanje i promijenili svoje odnose, financijsko stanje i zdravlje.
Proces metode PSYCH-K™ je jednostavan, direktan i provjerljiv. Kao
sučeljem prema umu/tijelu, koristi se mišićnim testiranjem (kineziologijom),
koje sam (prvi put) otkrio u priručnom uredu studenta-kiroptaktičara na
Karibima, te na taj način pristupa samo-ograničavajućim »datotekama«
podsvjesnog uma. Koristi integracijske tehnike lijeve i desne polutke mozga
kako bi se postigle brze i trajne promjene. Osim toga, PSYCH-K™
integrira duh u proces promjene, baš kao što sam ja integrirao duh u
razumijevanje znanosti. Pomoću mišićnog testiranja, PSYCH-K™
pristupa onome što Rob naziva »supersvjesni« um, a kako bi se osiguralo
da su ciljevi koje je osoba postavila sigurni i prikladni. Te ugrađene zaštitne
mjere omogućavaju da se o tom sustavu osobne promjene pouči svakoga
tko želi preuzeti kontrolu nad svojim životom prelaženjem iz straha u ljubav.
Koristim PSYCH-K™ u osobnom životu. PSYCH-K™ mi je pomogao da
poništim svoja samo-ograničavajuća uvjerenja, uključujući ono o
nesposobnosti da dovršim knjigu. Činjenica da držite ovu knjigu u rukama
jedna je od naznaka snage metode PSYCH-K™! Također, redovito predajem
s Robom. Umjesto da na završetku predavanja preporučim pozitivno
razmišljanje i snagu volje, publiku radosno prepustim Robu. Iako se ova
knjiga bavi Novom biologijom, vjerujem da PSYCH-K™ predstavlja važan
korak prema Novoj psihologiji 21. stoljeća i dalje u budućnost.
Više informacija o tehnici PSYCH-K™ možete pronaći na Robovoj
web-stranici: www.psych-k.com

Za znanstvene novosti i više informacija posjetite:
www.brucelipton.com
Članci i reference slobodni za download
Knjige, video-trake i DVD-i
Rasporedi seminara i radionica
Linkovi na druge korisne web-stranice

Uživajte u punom učinku zapanjujuće jasne znanosti i dinamičnog
prezentacijskog stila dr. Liptona snimljenima uživo na videu.
Ova majstorska djela od nagrađivanog učitelja čine se zaista
jednostavnim, a u našu evoluciju kao ljudi unosi veću nadu.
Pogledajte kako su koncepcije predstavljene u knjizi Biologija
vjerovanja - znanstveni dokaz o nadmoći uma nad
materijom oživljene u tri izuzetne prezentacije. Posjedujte
video - zbirku koja ujedinjuje znanost i duh na način koji
nikad prije niste vidjeli.

Preuzeto iz knjige BIOLOGIJA VJEROVANJA - Bruce H. Lipton