Странице

субота, 31. јул 2010.


NAUČIO SAM…


Naučio sam, da ne možeš nekoga natjerati da te voli.

Sve što možeš učiniti jeste, da budeš neko koga se može voljeti,
Ostalo zavisi od drugih.
Naučio sam, da ako je meni stalo do nekoga,
Ne mora značiti da je i njemu stalo do mene.
Naučio sam, da su potrebne godine da bi se izgradilo povjerenje,
A samo sekunde da bi se uništilo.
Naučio sam, da se ne računa šta imaš u životu,
Nego koga imaš u životu.
Naučio sam, da mi je potrebno mnogo vremena,
Da bih postao osoba kakva želim biti.
Naučio sam, da smo odgovorni za naša djela,
Bez obzira kako se osjećamo zbog njih.
Naučio sam, da ti kontrolišeš svoje ponašanje ili
Ono kontroliše tebe.
Naučio sam, da bez obzira koliko je veza strašna i burna,
Vatra se postepeno gasi i bolje bi bilo da na njeno mjesto
Dođe nešto drugo.
Naučio sam, da imam pravo biti ljut, ali nemam pravo biti okrutan.
Naučio sam, da se pravo prijateljstvo i na velikoj udaljenosti ne gasi,
Što vrijedi i za pravu ljubav.
Naučio sam, da ako me neko ne voli onako kako bih ja to želio,
Ne znači da me ne voli uopšte.
Naučio sam, da zrelost ne zavisi od broja rođendana, nego od iskustva
I onog što si naučio.
Naučio sam, da nije samo dovoljan oproštaj od drugih,
Nekada moraš naučiti kako oprostiti sam sebi.
Naučio sam, da se svijet neće zaustaviti, bez obzira na moju
Patnju i bol…
Naučio sam, da ne mora značiti da se dvije osobe ne vole,
Ako se svađaju, a da se vole , ako se ne svađaju.
Naučio sam, da ne moramo mijenjati prijatelje,
Ako shvatimo da se oni mijenjaju.
Naučio sam, da ne trebaš uvijek težiti da otkriješ tajnu,
Jer bi to moglo promijeniti tvoj život zauvijek.
Naučio sam, da dva čovjeka mogu gledati istu stvar,
a vidjeti potpuno različito.
Naučio sam, da oni do kojih vam je najviše stalo,
Budu prerano oduzeti.